Sen i fredas.

shalalalala Nu sitter jag här i min ensamhet efter att jag nydligen sakt hejdå till mina ÄNGLAR.
Jag hade inga planer för i kväll förutom att bara ta det lugnt.
Så.. jag sitter vid datan kollar in lite butiker och så bankar det på dörren! Jag vart skit rädd men gick fram till dörren. sen står jag och kollar igenom det lilla hålet på dörren.. men ser ingen, jag tvekade om jag skulle öppna och efter en stund så började jag höra en sång men inte vilken som helst. Det va mina två bästa vänner som stod där och sjöng "ja må hon leva" med tårta och prisenter!
Jag blev jävligt nervör men ändå så glad! hur underbara vänner har man inte oooh puss puss på mina gullungar!
Faktum är att jag  fyller år imorgon men de gjorde det nu ändå för att imorgon kommer vi inte ha tid för då ska hela dagen spenderas på alla möjliga sätt!
Men nu ska jag spendera kvällen på bloggen och jobba hem det som inte är gjort.
Ha en fin kväll mina vänner.



BLESSNESS//Ella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0