29 januari 2011

Vilket betyder att det är en så kallade speciell dag!
Guess what!? jag fyller år idag yeeeh.
Kommer ha fultfult upp idag så inget bloggande blir det nog men det gör väl inget jag jobbar hem det imorgon då jag bjuder på:
-dagens låt
-dagens butik
-dagens bilder (outfids)
-gådagens och dagens klädsel
och massa annat skit!
Men vi har ju lisa också som säkert kommer ta sin tid att blogga lite, men det kan jag inte försäkra er med.
Men nu ska jag ta mig en dusch och göra mig i ordning för dagen som väntar.


BLESS//Ella


Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

Tja, ny dagens blogg ;D det är bara anmäla sig igen (A) Btw grattis ;D ha en trevlig helg (:

2011-01-29 @ 09:08:15
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0