Lunch

vaknade rätt så tidigt idag pga av smärtor. Men nu har det blivit betydligt mycket bättre när mamma tipsa om blåbärssoppa så tryckte i mig en hel del och aah jag kan säga att det hjälpte faktis. Oh mina vänner har ni sätt vädret! helt underbart må jag säga. Nu ska jag äta lite lunch och sen plugga efter som att jag inte är i skolan måste jag ju ändå hålla mig stabil så att.
Och jag måste också säga en sak att dagens klädsel hålls inomhus så nej vi bär inte det utomhus. plus att det där är bara bilder på olika outfids inte vad vi bär under dagen. Men om ni vill ha en bild på hur vi ser ut under dagarna komentera gärna eran åsikt om det så kanske det kan fixas.

BLESSNESS// Ella


Kommentarer
Postat av: patricia

Hej! allt bra? :)

2011-01-27 @ 12:26:13
URL: http://patriciastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0